ALGEMEEN

Damclub SNA is een actieve club waar plezier in het damspel hoog in het vaandel staat. Voor de jeugd zijn er speciale opleidingen, maar ook voor de senioren die voor het eerst kennismaken met het spel wordt een uitstekende begeleiding geboden! Of je nou grootmeester, huisdammer of beginner bent, bij Damclub SNA maakt het niets uit. We hebben een interne competitie die bestaat uit dammers van alle niveaus, zowel jongeren als ouderen die met veel plezier en enthousiasme hun sport beoefenen. Door de opzet van onze interne competitie krijgen spelers van ongeveer gelijkwaardig niveau de kans om tegen elkaar te spelen. Naast individuele sport is dammen ook een teamsport. Het eerste team neemt deel in de Hoofdklasse B in de Nationale Competitie, het tweede team in de 2e Klasse C van de Nationale Competitie. Ook provinciaal doen we mee op het hoogste niveau.

Elke donderdagavond wordt in het Huygens College vanaf 19:00 lessen gegeven aan de jeugd, gevolgd door een partij. Vanaf 19:30 dammen de senioren in de Onderlinge Competitie.

verslagen

Verslagen en foto's kunnen gestuurd worden naar het emailadres van de damclub info@damclubsna.nl. Ook andere vragen of opmerkingen aangaande de website kunnen naar dit emailadres gestuurd worden.

LID WORDEN

Indien U lid wilt worden kunt u contact opnemen met 1 van de bestuursleden of kom gewoon eens langs! Voor de jeugdleden hebben we een bijzondere aanbieding 10 gratis dam lessen om kennis te maken met het bijzonder damspel!

HET BESTUUR

Guido Verhagen                                     Voorzitter                        06-48491798

Theo Tesselaar                                      Secretaris                       0226-395386

Co Filmer                                               Penningmeester              072-5717855