oud of nieuw sneldamtoernooi van sna

Welkom op de pagina van het oud of nieuw sneldamtoernooi van SNA. Het toernooi zal dit jaar voor de 17e keer georganiseerd worden door damclub SNA uit Heerhugowaard. Verdere informatie is verderop op deze pagina te lezen. Inschrijven is mogelijk op het inschrijfformulier onder aan deze pagina.

Hierbij nodigen we je uit voor het 18e oud of nieuw sneldamtoernooi van SNA

Toernooi informatie:

Datum: zaterdag 28 december 2019

Speellocatie: C Huygens college

Adres: Middenweg 68 1703 RD Heerhugowaard

Zaal Open vanaf 09:30, Aanvang toernooi 10:30 en sluiting begint omstreeks 17:00

wedstrijdvoorwaarden

Dit sneldamtoernooi wordt gespeeld in zes groepen, namelijk ereklasse, hoofdklasse, 1e klasse, 2e klasse, huisdammers en een jeugdgroep. Het speeltempo bedraagt 5 minuten en 3 seconden per zet per speler per partij. Bij gelijk eindigen op plaatsen die voor een geldprijs in aanmerking komen, wordt steeds een partij van 3 minuten per speler per partij gespeeld tot er een winnaar is. Arbitrage aanvragen is niet mogelijk. Het organisatiecomité doet wel een beroep op uw sportiviteit. Voor het overige worden de wedstrijdvoorwaarden van de KNDB gehanteerd. Per groep is tenminste één groepsleider aanwezig. De organisatie behoudt zich het recht voor om het aantal groepen en de bedenktijd aan te passen.

inschrijfgeld

Het inschrijfgeld voor de ereklasse bedraagt €10,-,Ook voor GMI's en MI's voor de hoofdklasse €7,50,voor de 1e klasse, 2e klasse en huisdammers €5,-, en voor de jeugdgroep €2,50. Het inschrijfgeld dient voor aanvang van het toernooi, doch uiterlijk 10.30 uur voldaan te zijn.

Prijzen

Het prijzengeld is als volgt verdeeld:

1e prijs 2e prijs 3e prijs
Ereklasse 100,- 60.- 30,-
Hoofdklasse 75,- 35,- 15,-
1e klasse 40,- 20,- 10,-
2e klasse 40,- 20,- 10,-
Huisdammers 15,- 10,- 5,-

Voor de jeugdgroep zijn andere prijzen beschikbaar. Afhankelijk van het aantal deelnemers behoudt de organisatie zich het recht voor het prijzengeld aan te passen.

INSCHRIJVEN

U kunt zich tot de dag vóór aanvang inschrijven tot 18.00 uur per email via ehm.groot@quicknet.nl o.v.v uw voor- en achternaam, woonplaats, emailadres, rating en de door u gewenste groep. U kunt ook het online inschrijfformulier invullen met daarin uw voor- en achternaam, woonplaats, rating en de door u gewenste klasse. Het formulier kunt u onderaan deze pagina vinden. Uw inschrijving wordt dan binnen 24 uur verwerkt op de deelnemerslijst. Telefonisch aanmelden kan bij Bertus Groot op telefoonnummer 072-5743731. Inschrijvingen op de wedstrijddag zelf worden niet verwerkt en de organisatie behoudt zich het recht voor u in een andere groep in te delen.

Namens het organisatiecomité,
Bertus Groot